Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wyposażenie biura

2022-09-15
Wyposażenie biura

Bez względu na to, jaki rodzaj działalności prowadzisz - czy jest to duża firma zatrudniająca kilkadziesiąt czy nawet kilkaset osób, czy jest to mały punkt doradztwa ubezpieczeniowego, czy też zwykły osiedlowy sklep - w każdym przypadku będziesz potrzebować artykułów biurowych. Papier ksero jest już tak naturalny jak długopis czy ołówek, rolki termiczne nie przydadzą się każdemu, ale zakładki indeksujące czy dziurkacz już tak. Można długo wymieniać, ale na szczęście spieszymy z pomocą i chętnie podpowiemy, co w biurze na początek będzie potrzebna i co z powodzeniem znajdziesz w naszym sklepie

Cały ten papier.


W ostatnim okresie uwagę wszystkich zajmowały galopujące ceny papieru ksero, które zmieniały się czasami kilkukrotnie nawet w ciągu jednego miesiąca. Papier ksero jest podstawowym wyposażeniem każdej firmy, bez względu na profil prowadzonej działalności. O tym, na co zwracać uwagę przy wyborze papieru pisaliśmy już wcześniej Papier ksero wpis na bloga . Jednak w każdym biurze potrzeba trochę więcej artykułów papierowych niż tylko sam papier. Biuwar, czyli papierową podkładkę na biurko, często z kalendarzem, zna każdy, kto musiał na szybko coś zanotować, a nie miał pod ręką żadnej wolnej kartki. Jeżeli jednak nie lubicie pisać „po własnym biurku” idealnym rozwiązaniem będą dla was różnego rodzaju notesy, kostki papierowe, postfiks znany jako „żółte karteczki”, notesy samoprzylepne czy zdobywające ostatnio dużą popularność karteczki elektrostatyczne. Ważne, aby ich zapas był zawsze pod ręką, żeby żadna pilna informacja nigdy wam nie umknęła.

DPO – Długopis Pióro Ołówek

Równie ważne oprócz tego, po czym się pisze jest to, czym się pisze. Wszyscy pamiętamy z czasów naszej młodości chińskie pióra, jakimi pisaliśmy na lekcjach w szkole a których jedyną cechą było to, że potrafiły w najmniej oczekiwanym momencie się wylać. Na szczęście świat poszedł do przodu także tej dziedzinie. Wielkie firmy jak Parker czy Waterman przez lata doskonaliły swoje produkty i oddają dzisiaj w wasze ręce pióra wieczne najwyższej, jakości. Ze stalówką odporną na uszkodzenia, zabezpieczone przed rozlewaniem i z takim sposobem napełniania, jaki tylko lubicie. Bez względu na to czy jesteście fanami napełniania tłokowego, czy też miłośnikami wkładów, każdy znajdzie produkt w pełni spełniający jego oczekiwania. My dzięki stałej współpracy w największymi dystrybutorami możemy zaproponować atrakcyjne produkty znanych marek po przystępnych cenach. Wybór zostawiamy Wam.

Pióro to ciągle wyznacznik elegancji i prestiżu a w codziennej szybkiej biurowej pracy niezastąpione są tradycyjne długopisy, które to obok zapalniczek, są najczęściej przywłaszczanymi czy też pożyczanymi na wieczne nieoddanie przedmiotami. Dlatego chcąc się uchronić przed brakiem długopisu w najmniej odpowiednim momencie zawsze możecie kupić u nas doskonałe produkty firmy BIC w zbiorczych opakowania po 20, a nawet 50 szt.

Jeżeli waszą firmę odwiedzają duże grupy klientów, którzy muszą coś podpisywać warto zainwestować w długopisy antybakteryjne, które w ostatnim czasie coraz bardziej zyskują na popularności, żeby zadbać o higienę w biurze i zdrowie zainteresowanych. 

Cała niewidzialna reszta, czyli porządek w dokumentach

Przejrzystość, skrupulatność i ład w prowadzeniu wszelkiego rodzaju dokumentacji biurowej jest o wiele łatwiejszy, jeśli mamy do tego odpowiednie narzędzia. Pomogą nam w tym wytrzymałe segregatory, które są odporne na wielokrotne otwieranie i dopinanie kolejnych stron; mocne, a zarazem estetyczne szuflady lub kuwety na dokumenty, które zapewnią łatwy dostęp do tych używanych codziennie. Skoroszyty, koszulki na dokumenty, obwoluty — te rzeczy, choć na pozór nieistotne są tak naprawdę podstawą dobrej organizacji i przechowywania dokumentów nie tylko w wielkich archiwach, ale także w małych rodzinnych firmach.
Jeżeli wasza działalność w głównej mierze opiera się na bezpośrednich kontaktach z klientami zapewne niezbędne mogą okazać się koszulki ofertowe, stojak na wizytówki czy nawet laminarka, która w odpowiedni sposób zabezpieczy wasze prezentacje i sprawi, że dłużej wytrzymają intensywne użytkowanie a odpowiednio dobrana niszczarka dokumentów pozwoli zutylizować te już niepotrzebne. W odpowiedni sposób rozdrabniając je, mieląc jednocześnie zachowując poufność danych, które nie są już potrzebne.

Tak jak widzicie wyposażenie prawie każdego biura, bez względu na jego wielkość i rodzaj prowadzonej działalności, opiera się na kilkunastu produktach, które stanowią bazę wyjściową. Można ja później uzupełniać wg własnych potrzeb stricte doposażając się czy to w odpowiednio mocne zszywacze czy nieskończenie długie rolki fiskalne. Inni bardziej będą potrzebować linijki czy cyrkla niż zakreślaczy. Nie zapominajcie tylko o dobrym korektorze. Wszak każdy z nas popełnia jakieś błędy.

 

Wy nie popełnijcie najważniejszego i nie zapomnijcie zrobić zakupów zanim ceny znowu poszybują w górę.

Zaufane Opinie IdoSell
4.79 / 5.00 499 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-09-10
Terminowa dostawa, fachowa obsługa.
2024-07-19
Super obsługa, towar wg specyfikacji. Polecam
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel