Regulamin
Regulamin
1 Definicje
1.1 Regulamin –
niniejszy Regulamin, określający zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za
pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i
obowiązki stron Umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania
reklamacyjnego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin
jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną.
1.2 Klient –
osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, przedsiębiorca indywidualny, osoba prawna
albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa
przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na
odległość.
1.3 Konsument –
konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu
Cywilnego. Zgodnie z definicją ustawową: za Konsumenta uważa się osobę fizyczną
dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.
1.4 Sprzedający –
CT 100 GUSTA Spółka komandytowo-akcyjna
z siedzibą w Warszawie (kod: 02-797) przy ul. Sarmackiej 15/59, wpisana do
rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy
Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000952202, NIP: 7260031107, REGON:
470013719.
1.5 Sklep
Internetowy – serwis
internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresami elektronicznymi: gustpol.com.pl za
pośrednictwem, którego Klient może uzyskać informacje o Towarze i jego
dostępności oraz kupić Towar lub zlecić świadczenie usługi.
1.6 Umowa
sprzedaży na odległość – umowa sprzedaży
Towaru/świadczenia usług/dostarczania treści cyfrowych (o ile ma zastosowanie),
zawierana za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
1.7 Towar –
rzecz ruchoma, którą Klient może nabyć w Sklepie Internetowym.
1.8 Polityka
prywatności i cookies
Sklepu Internetowego –
dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz
stosowania cookies. Polityka prywatności i cookies stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu i jest
dostępna na stronie https://gustpol.com.pl/pol-privacy-and-cookie-notice.html.
1.9 Trwały
nośnik – oznacza
materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie
informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do
informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje
służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w
niezmienionej postaci, w szczególności poczta elektroniczna.
1.10 Elektroniczny
formularz zamówienia – udostępniana
przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura dokonywania zamówienia.
1.11 Elektroniczny
formularz zwrotu – udostępniana
przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura dokonywania zwrotów;
dostępny pod adresem https://gustpol.com.pl/returns-open.php.
1.12 Elektroniczny
formularz reklamacji – udostępniana przez
Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura składania reklamacji;
dostępny pod adresem https://gustpol.com.pl/rma-open.php.
1.13 Wysłanie
zamówienia – zatwierdzenie
zamówienia poprzez kliknięcie przez Klienta przycisku "Zamawiam z
obowiązkiem zapłaty" traktowane jako złożenie przez Klienta wiążącego
oświadczenia woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży na odległość.
1.14 Konto –
zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie
teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez
niego zamówień i zawieranych Umów sprzedaży na odległość, z wykorzystaniem
którego Klient może składać zamówienia, a także w odpowiednim czasie - anulować
lub edytować oraz zawierać Umowy Sprzedaży na odległość.
1.15 Opinia obsługi zamówienia lub opinia poszczególnych Towarów –
subiektywne wypowiedzi i oceny przyznawane w formie gwiazdek od 1 do 5.
2 Postanowienia ogólne
2.1 Rodzaje
i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
2.1.1 zawieranie Umów sprzedaży
online – w zakresie Towarów sprzedawanych w Sklepie Internetowym,
2.1.2 zasady
dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu Internetowego,
2.1.3
dodawanie opinii, komentarzy i ocen – Klient może dodać opinię lub komentarz do
swojej transakcji,
2.1.4
przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sprzedawca potwierdza otrzymanie
zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do
realizacji.
2.2
Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełniania przez
system informatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych
wymagań technicznych:
2.2.1 przeglądarki
internetowe tj. Firefox, Chrome, Internet Explorer w
aktualnej wersji,
2.2.2
dowolny program od przeglądania plików w formacie PDF.
2.3 Zamieszczone
na stronach Sklepu Internetowego treści, w tym opisy Towarów i ceny stanowią
zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego. Charakter
wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą
wysłania przez Klienta zamówienia, które następuje poprzez kliknięcie przycisku
"Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".
2.4
Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin wraz z Załącznikami za pośrednictwem
odsyłacza zamieszonego na stronie głównej przed zawarciem Umowy sprzedaży na
odległość, w jej trakcie oraz po zakończeniu. Kupujący może go pobrać i
sporządzić jego wydruk.
2.5 W celu
zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze
świadczonymi usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i
organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w
szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez
osoby nieupoważnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
3 Zamówienia
3.1 Złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym
można dokonać za pośrednictwem Konta albo wybrać opcję zakupu bez rejestracji,
w którym to przypadku tworzone jest wewnętrzne konto, na którego bazie Klient może utworzyć Konto.
Wewnętrzne konto jest utrzymywane do momentu usunięcia danych z systemu lub blokady Konta.
3.2 Zakupu
dokonuje się poprzez wypełnienie Elektronicznego formularza zamówienia
dostępnego na stronach Sklepu Internetowego. Wybór zamawianych Towarów jest
dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. Elektroniczny formularz zamówienia
określa m.in. jakie Towary, po jakiej cenie i w jakich ilościach Klient chce
zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji. Klient podejmuje odpowiednie
kroki techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty.
3.3 Po
podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie
podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać
informacje dotyczące: danych identyfikujących Sprzedawcę, przedmiotu zamówienia,
jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów, w tym kosztów dostawy oraz innych jeżeli występują, wybranej metody płatności,
wybranego sposobu dostawy, czasu i kosztów dostawy.
3.4 W celu
złożenia Zamówienia konieczne jest podanie w Elektronicznym formularzu
zamówienia danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji
treści Regulaminu, wysłanie zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku
"Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".
3.4.1
Wysłanie przez Klienta Elektronicznego formularza zamówienia stanowi wiążące
oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży zawartej na odległość, zgodnie z
treścią niniejszego Regulaminu.
3.4.2 Umowę
sprzedaży na odległość traktuje się jako zawartą w chwili przyjęcia przez
Sprzedającego Elektronicznego formularza zamówienia, czego potwierdzeniem jest
wyświetlenie Kupującemu komunikatu potwierdzającego przyjęcie zamówienia i
podanie jego numeru.
3.4.3 Po
zawarciu Umowy sprzedaży na odległość, Klient otrzymuje w formie wiadomości
e-mail potwierdzenie złożonego zamówienia zawierające: potwierdzenie przyjęcia
zamówienia do realizacji i zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich
istotnych elementów Zamówienia oraz ogólnych warunków zawartej Umowy sprzedaży
na odległość (Regulamin Sklepu Internetowego wraz z Załącznikami Nr 1 -3), dane
Sprzedawcy, odpowiedzialności Sprzedawcy za jakość świadczenia, o usługach
świadczonych przez Sprzedawcę po sprzedaży oraz o sposobie i skutkach
odstąpienia od umowy. Pouczenie co do sposobu i o skutkach odstąpienia od
umowy- zawarte jest w punktach 6 i 7 regulaminu
3.4.4 Do
czasu rozpoczęcia przez Sprzedającego realizacji zamówienia:
3.4.4.1
Klient może zmienić swoje zamówienie przy pomocy rozwiązania technicznego
dostępnego na stronie Elektronicznego formularza zamówienia i przechodząc
ponownie całą ścieżkę składania zamówienia. Zmiana zamówienia następuje poprzez
złożenie nowego, które wchodzi w miejsce dotychczas złożonego. Ewentualnie,
dokonana przez Klienta płatność rozliczana jest na poczet nowego zamówienia, a
w przypadku nadpłaty jest ona zwracana na rachunek bankowy, z którego
dokonywana była płatność.
3.4.4.2
Klient może anulować swoje zamówienie wybierając opcję „anuluj zamówienie”
dostępną na stronie Elektronicznego formularza zamówienia.
3.4.5 W
przypadku dokonania przez Klienta anulowania zamówienia Sprzedawca dokonuje
zwrotu otrzymanej płatności w terminie 14 dni roboczych[WJ1] . Zwrot
płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego
użył Klient.
4 Płatność
4.1 Sklep
Internetowy oferuje możliwość dokonania płatności w formie przedpłat, za
pobraniem, z płatnością na konto po dostawie. Opcja płatności z odroczonym
terminem płatności jest możliwa w sytuacjach indywidualnie uzgodnionych ze
Sprzedawcą.
4.2
Płatności za towar można dokonać w sposób wybrany w momencie składania
zamówienia na Elektronicznym formularzu zamówienia.
4.3
Aktualnie dostępne sposoby płatności w formie przedpłat w Sklepie Internetowym
dostępne są pod adresem https://gustpol.com.pl/pol-payments.html.
5 Dostawa
5.1 Na
Elektronicznym formularzu zamówienia Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy
poprzez zaznaczenie dokonanego wyboru. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość
zmiany wybranego przez Klienta sposobu dostawy bez dodatkowych kosztów dla
Klienta.
5.2 W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru Towaru przez Klienta,
czego efektem będzie zwrot Towaru do Sprzedawcy - Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży,
po uprzednim wezwaniu Klienta w wiadomości e-mail podanej w procesie zakupowym do wykonania umowy.
Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie Klientowi oświadczenia w postaci wiadomości e-mail.
5.3 W
sytuacji wskazanej w pkt 2, Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić
Klientowi otrzymaną płatność za zakupiony przez Klienta Towar.
5.4 Aktualnie
dostępne sposoby dostawy w Sklepie Internetowym dostępne są pod adresem https://gustpol.com.pl/pol-delivery.html.
6 Odstąpienie od umowy - elektroniczny
formularz zwrotu
6.1 Kupującym przysługuje 14 dniowe prawo do odstąpienie od umowy.
Prawo to przysługuje również przedsiębiorcom indywidualnym, osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika,
że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego.
Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
6.1.1 Kupujący ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek
przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym
osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
6.1.2 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy,
Kupujący musi poinformować nas (CT 100 GUSTA Spółka komandytowo-akcyjna, Sarmacka 15/59, 02-797 Warszawa, Polska, bok@gustpol.com.pl, telefon: 426596666)
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Można skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
6.1.3 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy,
aby Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy.
6.2 Prawo
odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje
Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia
30.05.2014 r. o prawach konsumenta, m.in. Umów:
6.2.1 w
której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na ryku finansowym, nad którymi
przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy;
6.2.2
których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb;
6.2.3
których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
6.2.4
których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6.2.5 o
dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez
przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
6.2.6 których
przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin
przydatności do użycia, oraz w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które
po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone
z innymi rzeczami;
6.2.7 o
dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
prenumeratę;
6.2.8
zawartej w drodze aukcji publicznej;
6.2.9 o
świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,
przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z
wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w
umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
6.2.10 w
której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po
upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi
przedsiębiorca nie ma kontroli;
7 Skutki odstąpienia od umowy sprzedaży
rzeczy
7.1
Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od
Umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego
płatności, w tym koszty dostawy, odpowiadające najtańszemu oferowanemu przez
Sprzedawcę sposobowi dostarczenia.
7.1.1 Zwrot
płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego
użył Konsument.
7.1.2 Jeżeli
Konsument celem realizacji prawa do odstąpienia - skorzysta z Elektronicznego
formularza zwrotu - środki będą zwrócone wybranym sposobem i na podany przez
Konsumenta rachunek bankowy.
7.2 Jeżeli
Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może
wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili
otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7.3
Sprzedawca może zaproponować Konsumentowi, że sam odbierze od niego rzecz.
Jeżeli jednak Sprzedawca nie złożył takiej propozycji - Konsument powinien
zwrócić rzecz Sprzedawcy (lub osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru)
niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od
umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
Towar, który Konsument zwraca powinien wysyłać go na adres: CT 100 GUSTA Spółka komandytowo-akcyjna, ul. Św. Teresy od Dzieciątka
Jezus 100, 91-341 Łódź.
7.4
Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
7.5 Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do:
7.5.1 Umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
7.5.2 Umów o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism,
z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
8 Reklamacje
8.1 Sprzedawca jest zobowiązany
dostarczyć Towary wolne od wad i jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy za wady zakupionego Towaru
na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
8.2 Reklamację z tytułu wady Towaru albo niezgodności
Towaru z zawartą Umową sprzedaży na odległość można złożyć:
8.2.1 za
pośrednictwem Elektronicznego formularza reklamacyjnego;
8.2.2 w
formie pisemnej na adres CT 100 GUSTA Spółka komandytowo-akcyjna, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 100, 91-341 Łódź lub poprzez
e-mail na adres bok@gustpol.com.pl.
8.2.3 W zgłoszeniu
należy określić wadę, jaką zdaniem Kupującego towar posiada, żądania wobec
Sprzedającego oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę oraz
przedstawić dowód zakupu Towaru w Sklepie Internetowym. Sprzedawca obowiązany
jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej
otrzymania. Jeżeli nie udzielił odpowiedzi w ww. terminie uważa się, że uznał
reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Kupującemu na piśmie
lub Trwałym Nośniku.
8.2.4 Kroki
jakie musi podjąć Kupujący celem złożenia reklamacji, w tym sposób doręczenia
Sprzedawcy reklamowanego Towaru wskazane są na poszczególnych etapach w
Elektronicznym formularzu reklamacyjnym. W przypadku skorzystania przez
Kupującego z innego sposobu złożenia reklamacji niż za pośrednictwem
Elektronicznego formularza reklamacyjnego - Sprzedawca poinformuje Kupującego o
dalszych krokach postępowania reklamacyjnego w sposób odpowiadający sposobowi
złożonej reklamacji.
8.2.5 W
przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną: koszty wymiany,
naprawy, w tym koszt przesyłki związanej z reklamacją Towaru ponosi
Sprzedający.
8.2.6 W przypadku gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta
reklamacji spór nie został rozwiązany, Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na
papierze lub w formie elektronicznej, w tym na innym trwałym nośniku,
oświadczenie o:
8.2.6.1
zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie
pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim
postępowaniu albo
8.2.6.2
odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania
sporów konsumenckich.
8.3 Sprzedawca jest o
dpowiedzialny wobec Konsumenta, a także Przedsiębiorcy indywidualnego za
brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na odległość na zasadach,
które wynikają z ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.
8.3.1 Sprzedawca ponosi odpowiedzialności za brak zgodności
Towaru z Umową sprzedaży zawartą na odległość
istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili,
chyba, że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy.
8.3.2 Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru
w terminie 14 dni od dnia uznania reklamacji. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych,
przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedający.
8.3.3 Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar
podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera Towar na swój koszt.
9 Opinie
9.1 Opinię dotyczącą obsługi zamówienia
lub opinię dotyczącą Towaru można umieścić podczas wizyty w Sklepie Internetowym poprzez kliknięcie w interfejs
umieszczony przy Towarze albo poprzez kliknięcie w link umieszczony w wiadomości e-mail.
Dodanie Opinii jest dobrowolne i nieodpłatne. W ramach jednego zamówienia - Klient ma możliwość wyłącznie
jednokrotnego dodania ww Opinii.
9.2 W ramach ww. Opinii Klient może przyznać
ocenę w formie gwiazdek od 1 do 5 oraz dodać wypowiedź słowną limitowaną do 65535 znaków słownych.
9.3 Sprzedawca weryfikuje Opinie za pomocą adresu e-mail,
który został użyty w procesie zakupowym danego Towaru. Opinia, która umieszcza jest przez osobę posługującą się e-mailem,
który został użyty w procesie zakupowym - oznacza jest na stronie Sklepu komentarzem "opinia potwierdzona zakupem".
Każda inna Opinia oznaczana jest jako "opinia niepotwierdzona zakupem".
9.4 Sprzedający nie zmienia Opinii w
zakresie treści ani przyznanych gwiazdek.
9.5 Sprzedający może publikować
Opinie dotyczące danego Towaru z innych swoich Sklepów internetowych.
9.6 Kupujący wyłącznie i samodzielnie ponosi
odpowiedzialność za wypowiedź poczynioną w ramach Opinii. Sprzedawca jest uprawniony do usunięcia
Opinii na zasadach wynikających z przepisów prawa i niniejszego Regulaminu.
9.7 Klient zobowiązuje się nie umieszczać treści,
które zawierają linki do zewnętrznych serwisów internetowych, mających charakter promocyjny lub reklamowy lub
zawierających dane osobowe osób trzecich.
9.8 Na wyraźną prośbę Klienta treść Opinii może
zostać ukryta dla innych użytkowników Sklepu, ale przyznana ocena w formie
gwiazdek wliczana jest w ogólną ocenę Sklepu i Towaru.
10. Ochrona
danych osobowych
10.1. Administratorem
danych osobowych jest Sprzedający.
10.2. Szczegółowe
informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym celów, zakresu,
podstaw i zasad ich przetwarzania wskazane są w Polityce Prywatności
stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu.
11 Postanowienia końcowe
11.1.
Niniejsze Warunki korzystania obowiązują od dnia 2020.10.01.
11.2. W
razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego
Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia
pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę oraz Klienta.
11.3. Prawem
właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem jest
prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd
powszechny. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Wszelkie informacje
dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pod adresem: www.uokik.gov.pl.
Jednocześnie informujemy, że wskazane postępowania mają charakter dobrowolny i
obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.
11.4. Na
podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z
dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna
jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami
i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi
stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i
przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego
zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o
świadczenie usług.
( Załącznik 1 - Informacje
dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy
( Załącznik 2 -
Odstąpienie od umowy
Załącznik 3
– Polityka prywatności i cookies Sklepu internetowego